niedziela, 19 października 2014

Okiem na scenę #2



Jest niedziela, więc czas na drugi etap 'Okiem na scenę'. Tak jak pisałem - pierwszy kadr okazał się bułką z masłem, a chodziło oczywiście o Gliniarza z Beverly Hills z niezawodnym Eddie'm Murphy'm, o którym kiedyś coś tam  pisałem :) Pora na fotografię z następnego filmu.





Nie będę się za długo rozpisywał, co by nie podrzucać Wam podpowiedzi - konkursiwo ma sprawiać wrażenie choć trochę trudnego, a ja sam zdaję sobie sprawę, że moje zdolności graficzne sięgają poziomu zerowego, także enjoy!


NAGRODĄ ZA MIESIĄC PAŹDZIERNIK BĘDZIE:

Tess w reżyserii Romana Polańskiego.


6 komentarzy:

  1. Przyznam się, że nie widziałem ale poznałem Careya :) Przeszukałem jego filmografię - I love you philip morris.
    Btw. widziałeś? jak oceniasz?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. widziałem, inaczej bym fotosa nie wstawił :) jak oceniam? już nie pamiętam, ale podobał mi się, wiem że dość wysoko oceniłem. ale najważniejsze - znów wygrałeś, druga odsłona ponownie twoja!

      Usuń
  2. Film swietny, chociaz ja podeszlam do niego na poczatku sceptycznie - zupelnie niepotrzebnie :) musisz nadrobic!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. twój obowiązek, żeby Łukaszowi pokazać co dobre w kinie!

      Usuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...