piątek, 16 października 2015

KRO: Premiery kinowe #1


Postanowiłem wprowadzić mały cykl, który będzie podpowiadał i przypominał wam, jakie filmy wchodzą do kin i na co warto się wybrać. Wiem co pomyślicie - facet co chwila startował z jakimś pomysłem i go porzucał. Racja, nie udało mi się doprowadzić wszystkiego do końca ale człowieka oceniamy po tym, ile razy się podnosił. To jest moja trzecia (mam nadzieję ostatnia) próba wskrzeszenia bloga. Myślę, że tym razem się może udać :) 








16 października:

Pakt z diabłem ( Black Mass )

Historia Jamesa "Whitey'a" Bulgera, brutalnego gangstera, który wchodzi w układ z FBI by wyeliminować mafijną konkurencję z własnego terenu. Johnny Depp wraca do formy po sparrow-podobnych rolach, a towarzyszą mu wielkie nazwiska: Joel Edgerton, Benedict Cumberbatch, Kevin Bacon. Za reżyserię odpowiada Scott Cooper, autor Zrodzonego w ogniu i Szalonego serca. Recenzja filmu pojawi się na blogu w przyszłym tygodniu.






Demon 

Najnowszy film nieżyjącego już Marcina Wrony, reżysera Mojej krwi i Chrztu. O Demonie mówi się, że to Wesele ze Smarzowskiego ubrane w klimat grozy i thrillera. Świetna obsada: Andrzej Grabowski, Adam Woronowicz plus świeża krew: Agnieszka Żulewska i Itay Tiran. Może być ciekawie! Recenzja pojawi się dopiero w listopadzie







Obce niebo

Kooperacja polsko-szwedzka w reżyserii Dariusza Gajewskiego. Obce niebo to historia polskiej pary imigrantów zamieszkałych w Szwecji, któremu w wyniku kłamstwa odebrano dziecko. W rolach głównych Bartłomiej Topa i Agnieszka Grochowska, która za ten film otrzymała główną nagrodę na Festiwalu w Gdyni. 







Sypiając z innymi (Sleeping With Other People)

Komedia romantyczna z seksem w tle. Film Leslye Headland zapowiada się na typowy rom-kom na poprawę nastroju. W rolach głównych Alison Brie i gwiazda amerykańskiej komedii Jason Sudeikis. 

2 komentarze:

  1. Na pewno pójdę na "Demona", a "Pakt z diabłem" obejrzę ot tak... przy okazji :) Dobrze, że napisałeś o recenzjach kiedy się pojawią. Teraz musisz się tego trzymać i to jest własnie plan! :) Będzie dobrze. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki Patryk! Jesteś jedną z niewielu osób, którą można podziwiać za blogową wytrwałość, także tym razem wezmę przykład i dam radę! Pozdrawiam! :)

      Usuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...