sobota, 10 maja 2014

Bohater Tygodnia: Emma Stone

Po zeszłotygodniowym braku Bohatera Tygodnia, cykl powraca. Dzisiaj żeńska bohaterka - Emma Stone. Nadzieja kina, jego wschodząca gwiazda. Powoli wdrapuje się na filmowy top i wszystko wskazuje, że szybko z niego nie spadnie. Zdolna bestia a dodatkowo prześliczna kobieta. Na ekranach kin jest właśnie druga część Spidermana, w której Emma gra. Poniżej tytuły ze Stone w roli głównej, które miałem okazję widzieć. Ubolewam, bo umknęły mi Służące - film, który kopnął Emmę o kilka stopni wyżej. Zapraszam do dyskusji!







SUPERSAMIEC (2007)
SUPERBAD
reż: Greg Mottola

Dość zabawna komedia o dorastających nastolatkach. Króluje niesmaczny Jonah Hill. Emmy nie poznałem początkowo - to chyba z ponadprogramowej ilości kilogramów :)


ZOMBIELAND (2009)
ZOMBIELAND
reż: Ruben Fleischer

Humorystyczny obraz świata opanowanego przez hordy zombie. Kapitalny epizod Billa Murray'a. Dobra rola Stone. Przekonuję się, że najlepiej jej w czarnych włosach.



ŁATWA DZIEWCZYNA (2010)
EASY A
reż: Will Gluck

Wielkie bum! Za tą rolę Emma dostaje nominację do Złotego Globu, a jej kariera rusza do przodu. Sam film przeciętny, bez rewelacji.


TO TYLKO SEKS (2011)
FRIENDS WITH BENEFITS
reż: Will Gluck

Stone epizodycznie, na samym początku filmu. Kunis i Timberlake o niezobowiązującym seksie przeradzającym się w miłość.
KOCHA, LUBI, SZANUJE (2011)
CRAZY, STUPID, LOVE
reż: Glenn Ficarra

Przyjemna, romantyczna komedyjka z wyfotoszopowaną klatą Ryana Goslinga. Emma w tym filmie blada jak nigdy. Ale ogląda się dobrze.

NIESAMOWITY SPIDER-MAN (2012)
THE AMAZING SPIDER-MAN
reż: Marc Webb

Nie mogę się przekonać do Garfielda jako nowego Spidy'ego. Jest bardziej bezjajeczny niż Tobey Maguire. Ale przynajmniej dziewczynę ma ostrzejszą, bo Emma bije Kirsten Dunst na głowę. Sam film niezły, niedługo recenzja drugiej części.


GANGSTER SQUAD. POGROMCY MAFII (2013)
GANGSTER SQUAD
reż: Ruben Fleischer

Stone ponownie tworzy duet z Goslingiem. Dobra koncepcja, ale sam film wyszedł płasko, jednowymiarowo. Można było coś więcej wycisnąć. Bardzo dobry Sean Penn jako Mickey Cohen.

MOVIE 43 (2013)
MOVIE 43
reż: Griffin Dunne

Narażam się na krytykę, ale bawi mnie taki rodzaj humoru. Segment Emmy dość niezły. Uśmiałem się z Hugh Jackmana paradującego z jądrami na szyi. Kapitalne.

6 komentarzy:

  1. Hahaha...chciałem napisać komentarz, ale jakiś błąd się pojawił i już mi się nie chce tego samego jeszcze raz wklepywać.

    Więc krótko, popatrz jeszcze raz na filmy jakie zaproponowałeś i odpowiedz sobie na pytanie czy epitety ze wstępu "nadzieja kina" i "wschodząca gwiazda" są aby na pewno na miejscu ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. to, że przedstawiłem akurat te filmy (bo to je widziałem w całości) nie znaczy, że wspomniane epitety są nie na miejscu. wciąż uważam, że jeśli dać Stone więcej szans na lepsze filmy, to udowodni swoją wartość. to tak jak z "Obrońcami skarbów" - dla jednych jest to klapa, dla innych przyjemne doznanie :)
      mimo twojego wyśmiewania się, dla mnie to nadal nadzieja kina.

      Usuń
    2. Ale zauważ proszę, że ona w niczym innym nie zagrała do tej pory, więc i tak nie miałbyś co dopisać :/ I ja się wcale nie wyśmiewam, po prostu uważam, że odrobinę przesadziłeś. Moim zdaniem dużo bardziej na to miano zasługuje już choćby Carey Mulligan (choć o trzy lata starsza). W jej filmografii jest wiele ciekawych tytułów ze świetnymi kreacjami, a brak takiej odmóżdżającej, lekkiej łatwej i zombiakowej sieczki :/ Ale to Twoja opinia, oby się sprawdziła. Ja osobiście uważam, że z tej dziewczyny już raczej nic nie będzie. To już bardziej na Gemme Arterton bym stawiał, choć póki co też w sumie nic jeszcze nie zagrała genialnego.

      Usuń
    3. ok, to jest twoja opinia, szanuję to :) nic nie poradzę na to, że w jakiś sposób czaruje mnie jej obecność na ekranie, ba, może to jest powodem tego, że ją wyróżniłem? może przesadziłem, a może nie, ale każdemu czasem się to przytrafia :)

      Usuń
    4. O tak! Z ostatnim zdaniem zgadzam się w 100% ;)

      Usuń
  2. 59 year old Database Administrator II Murry Terbeck, hailing from Leduc enjoys watching movies like Doppelganger and Acting. Took a trip to City of Potosí and drives a Ferrari 375-Plus Spider Competizione. kliknij tutaj teraz

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...