środa, 7 stycznia 2015

Okiem na scenę #10


Witajcie! Zakończył się konkursowy dwumiesiąc listopad-grudzień - zwycięzcą został Patryk z ponapisach i właśnie do niego powędrowała nagroda. Lekko zmieniłem zasady - teraz nagroda obejmować będzie trzy miesiące, a zgadywać będziecie w środy. Zaczynajmy pierwsze, noworoczne 'Okiem na scenę'!





Dziś mam dla was mojego równolatka - myślę, że nie będziecie mieli z tym problemu :)


NAGRODĄ ZA MIESIĄCE STYCZEŃ-MARZEC 
BĘDZIE FILM CZAROWNIK I BIAŁY WĄŻ


3 komentarze:

  1. Odpowiedzi
    1. Tak jest! Po czym zgadłaś? Pewnie nie dość zamaskowałem Robina :(

      Usuń
  2. Szczerze, poznałam i Robina i Amandę, ale po pierwsze ja mam zdolność rozpoznowania aktorów pomimo wydziwnionych charakteryzacji a po drugie kocham ten film :D

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...